Budapest: A King’s Tale

Початок яскравої весільної подорожі з міста, до якого ми ще влітку хотіли повернутись. Мрії дійсно повинні здійснюватись, а у нашому випадку здійснився цілий карнавал мрій!..

Ще в липні 2015 року, відразу після того, як ми разом з друзями відвідали чарівний Будапешт (читайте статтю про літню мандрівку), стоячи в черзі на літак додому, ми неодноразово повторювали один одному, що мало, мало, ще б трішечки погуляти цим чудовим містом, ще хоча б один день. Але тоді ми не знали, що ще в цьому році дійсно повернемось сюди.

Я, та моя кохана дружина (вже!) Альонка Ковальська.

Шлях до Європи традиційно пролягає через коханий Львів, але цього разу часу до від’їзду було мало, тому прогулятись по ньому не було змоги. Зачекінившись в Терміналі-А, ми погрузились в наш будинок на колесах, та помчались крізь Карпати до Угорщини.

20151115_110110_HDR

Переїзд кордону видався нелегким, бо по-перше: згідно новим правилам, при переході необхідн було всім виходити з паспортами, та стоячи в черзі на вулиці, де було дуже холодно, проходити паспортний контроль. По-друге – час, перетин кордону зайняв 4,5 години. Але це не завадило нам, перш ніж попасти до Будапешту, заїхати на дві годинки до Егеру. На дегустацію вина ми не пішли, а замість цього провели з коханою час в прогулянці під дощем та душевними розмовами, адже попереду нас чекав цілий вихор пригод та емоцій!

20151115_192926_HDR

Ще дві години в дорозі під цікаві фільми, і ми нарешті в’їхали до Будапешту. Автобус повів від знайомої вже Площі Героїв, по проспекту Андраші, через міст Сечені та Будайський тунель до нашого, однойменного з містом, готелю.

20151115_223033_HDR

Саме тут здійснилась ще одна маленька мрія – нам було виділено номер на 10-му поверсі, з видом на місто.

20151115_224419_HDR

Звечора фотоапарат не зміг відзняти красу, але вже зранку ми змогли налюбуватись краєвидами:

Підйом був ранній, сніданок, і нас екскурсією повезли на прогулянку. Ми жадали щоб скоріш вона закінчилась, щоб вдвох проветси час та погуляти містом, відвідавши як і знайомі місця, так і нові.

Спочатку побували в добре знайомому Рибацькому бастіоні, про який я вже розповідав раніше.

_DSC0015

Чесно кажучи, ми не впізнали цю площу. Бо влітку на цьому місці було стільки людей, що не протовпитись. Зараз – пустинно… Правду кажуть, влітку і восени – зовсім різні відчуття міста!

_DSC0019

Місце, звідки будівля Парламенту найкрасивіше видніється.

_DSC0021

_DSC0016

_DSC0022

Гріх не зробити безліч фото =)

_DSC0017

_DSC0026

Звідси ми швиденько дійшли до королівського палацу, де вже довго не гуляли, а швиденько вдвох побігли шукати фонтан “Полювання короля Матьяша”, який не побачили влітку.

_DSC0028

Він знаходиться за замком, навпроти парку.

_DSC0033

Чудовий фонтан “Полювання Матьяша” – свого роду класика. Багатофігурна бронзова композиція прикрашає собою південну стіну основної частини королівського палацу. Ми бачимо самого Матьяша, короля-мисливця, до слова, одного з улюблених угорських правителів, який багато зробив для країни, в оточенні мисливських собак. А також – старого лісничого і молоду дівчину. Зображені фігури відсилають до красивої, але сумної легенди: під час полювання король зупинився в хатинці лісника. Ілонка, донька лісника, полюбила Матьяша всім серцем. Але любов залишилася без відповіді.

_DSC0036

Як правило, чим ліричні історія, тим виразніше присвячені їй твори мистецтва. Ось і цей фонтан виглядає не просто елегантно і мальовничо. У ньому відчувається живе почуття і відгомін справжньої трагедії і краси.

Фонтан був побудований на самому початку 20 століття , в 1904 році, і вважається певним символом Будапешта. У всякому разі, дуже багато кидають в нього монетку, щоб повернутися.

Цього разу в Будапешті цей фонтан був нашою основною ціллю. Після нього нас знову перевезли автобусом через міст і привезли до Площі Героїв, звідки ми вже ввечері мали прямувати до Італії.

_DSC0058

Прогулявшись парком навколо замку Вайдахуняд, ми спрямували свій маршрут вздовж проспекту Андраші.

_DSC0046

Замість озера взимку тут буде великий льодовий каток.

_DSC0049

_DSC0050

_DSC0061

_DSC0062

Цього разу до Оперного театру ми підійшли з іншої сторони.

_DSC0064

Звісно, не змогли втриматись і прогулялись місцями, де проживали в липні.

_DSC0067

Завітали до торгівельного центру та пройшлись крізь один з залізничних вокзалів.

_DSC0066

А ось і наш красунчик!

_DSC0069

І моя кохана дівчинка =)

_DSC0072

_DSC0074

Музей, в якому вже були влітку. В ньому є Wi-Fi.

_DSC0083

Пам’ятник державному діячу, революціонеру, юристу, прем’єр-міністру і правителю-президенту Угорщини в період Угорської революції 1848 — 1849 Лайошу Кошуту.

_DSC0084

Та пам’ятник Тиса Іштвану – угорському політичному діячу, графу, двічі прем’єр-міністру Угорського королівства (1903–1905, 1913–1917).

_DSC0087

_DSC0093

Без коментарів.

_DSC0095

Погрівшись з коханою на сонечку, що щойно з’явилось на звільненому від хмар небі, маючи в запасі кілька годин, ми вирішили ще раз прогулятись на інший берег через улюблений міст.

_DSC0102

_DSC0103

_DSC0107

Прямуючи до Базилики Св. Іштвана ми трохи заблукали, та вийшли прямо під колесом огляду.

_DSC0111

Базилика.

_DSC0114

Світ тісний, і це факт – перевірено сотні разів. Але кожного разу, коли в незвичайному місці зустрічаєш знайомого – дивуєшся, як вперше. Так і цього разу, прямо на площі перед базиликою я зустрів свого одноклассника Влада.

_DSC0118

_DSC0120

Ось майже і все. Під вечірні вогні ми дійшли до точки збору, що біля Площі Героїв, і приготувались до відправлення.

_DSC0126

_DSC0124

Як завжди, було сумно прощатись з цим прекрасним містом. І вже знову хотілось повернутись, але попереду нас ще більше тисячі кілометрів нічного шляху, і нарешті – Рим. Але про це – в наступній статті.

Також про продовження подорожі, а саме про Флоренцію та Венецію, можна прочитати за посиланнями.

Дякую!

Advertisements

One thought on “Budapest: A King’s Tale”